Będąc świadomym, że produkty Omnio powstają przy zachowaniu najwyższych norm jakościowych, obiecujemy, że będą wolne od wad produkcyjnych i materiałowych w momencie ich zakupu, abyście mogli wraz ze swoimi dziećmi cieszyć się ich bezproblemowym użytkowaniem. W przypadku wystąpienia wspomnianej wady (co jest oczywiście mało prawdopodobne) oferowana przez nas gwarancja ma zastosowanie przy następujących warunkach
Warunki gwarancji
- Produkty Omnio mają gwarancję na wady materiałowe i produkcyjne przez okres 2 lat od daty zakupu
- Gwarancja przysługuje jedynie osobie, która zakupiła produkt w sklepie/salonie autoryzowanym przez dystrybutora (sieć sklepów podana jest na stronie omnio.pl /sklepy) i nie może być przeniesiona na inną osobę
- Gwarancja jest ważna tylko po dostarczeniu dowodu zakupu oraz podstemplowanej i podpisanej przez uprawniony (autoryzowany) sklep/salon karty gwarancyjnej
- Gwarancja jest ważna tylko w przypadku prawidłowego, starannego użytkowania, konserwacji i przechowywania produktu we właściwych warunkach oraz zgodnie z instrukcją obsługi
- Gwarancja nie obejmuje produktów:
- których wady są spowodowane nadmiernym lub niewłaściwym użyciem czy zaniedbaniem
- uszkodzonych w wyniku wypadku (w tym wypadku/zniszczenia w transporcie) lub innego zdarzenia losowego (pożar, powódź itp.)
- naprawianych/serwisowanych/modyfikowanych przez nieuprawnione osoby lub w sposób niezgodny z instrukcją
- gdzie nastąpiło normalne zużycie związane z codzienną eksploatacją, w tym wypłowienie materiałów spowodowane długotrwałym działaniem promieni słonecznych
- z uszkodzeniami mechanicznymi powstałymi z powodu zaniedbania (rozdarcie, pęknięcie, przetarcie, ubytek materiału itp.)
- nadanych jako bagaż samolotowy (nie dotyczy bagażu kabinowego)
- Do sprawnego załatwienia roszczeń gwarancyjnych potrzebny jest dowód zakupu, ważna karta gwarancyjna, dokładny opis powstałej wady oraz numer seryjny wózka.
- Przed wysyłką produktu rekomendujemy kontakt ze swoim sklepem bądź bezpośrednio z nami, celem ustalenia sposobu i zakresu czynności gwarancyjnych. Wysyłając produkt, klient zobowiązany jest do jego właściwego zabezpieczenia, aby zapobiec zniszczeniom w transporcie.
- Wady usuwane będą bezpłatnie, po potwierdzeniu sposobu i zakresu czynności gwarancyjnych. Kosztami nieuzasadnionej (z punktu widzenia warunków gwarancji) reklamacji będzie obciążany klient (np. transport itp.)
- Nasza odpowiedzialność z tytułu niniejszej gwarancji jest ograniczona jedynie do ewentualnych czynności gwarancyjnych związanych z naprawą produktu. Nie oferujemy żadnej rekompensaty pieniężnej za jakiekolwiek reklamacje/roszczenia z tytułu niniejszej gwarancji.
- Gwarancja na produkt nie ogranicza, nie wyłącza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową
- Terytorialny zasięg ważności gwarancji obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej